Nyitó oldal Új Fontos

   R!

Stories

Média Szolgáltatások Gyógyszervíz Írásaim Kapcsolat
 

 

 

 

 

 

 

 

vissza >>


A RUHA TESZI A FÉRFIT

Avagy a férfi zakó misztériuma

Minden nyelvben előfordul egy-egy olyan közmondás, ami az öltözködéssel kapcsolatos, mi szerint „nem a ruha teszi az embert”.

Érdekes lenne utána járni annak, hogy ez a mondás mégis hogyan terjedhetett el, hiszen az évezredek tapasztalata éppen az ellenkezőjét bizonyítja.

Gondoljunk csak bele, hogy egy állás interjún mennyire fontos a kinézetünk. Egy teljes iparág nőtte ki magát, ami arra szakosodott, hogy tanácsokat adjon a pályakeresőknek abban, hogy mit viseljenek.

Annak idején, amikor nem volt ismert a sajtó fogalma, nem terjedt el az állam vezetőinek a képmása, a királyoknak elég volt levenniük a pompás ruhájukat, és máris álcázva voltak.

Egy grófkisasszony a gazdag ruházata nélkül azonnal cselédnek látszott.

Minden korban, minden kultúrában igenis meg volt szabva, hogy kinek miben kell megjelennie, a ruha volt a bizonyítéka az egyén kilétének, származásának, adott esetben pozíciójának, hivatásának.

Napjainkban szigorú dresscódot diktál mind az üzleti, mint a társadalmi élet.

Képzeljünk el egy dandártábornokot a „játszó ruhájukban”, és mellette egy kiskatonát díszegyenruhában, ki az, akinek férfiasabb, megbízhatóbb a kisugárzása.

Milyen hatással volna ránk egy hivatalos személy, aki öltönyben van, és mit vált ki, ha ugyan abban a pozícióban levő személy atléta pólót visel, netán mackó nadrágot.

Mennyi hitele van egy FBI ügynöknek zakóban, és milyen egy necc pólóban.

Ha nem a ruha teszi az embert, akkor miért van ránk mégis különböző hatással ugyan azon pozícióban levő személy megváltozott viselete?

Észrevették már, hogy egy külsőre nem túl férfias egyén mennyire megváltozik, ha öltönyt vesz fel? Akár satnyácska, akár túlsúlyos az illető az öltöny férfiassá teszi a férfiakat, fiúkat, nőket egyaránt.

A férfiöltöny, de főleg a férfi zakó, elképesztő módon áll harmóniában a bolygó energiákkal.

Mindent, ami férfias, azt kihangsúlyozza, mindent, ami nőies, eltakarja és mindezek mellet úgy van szabva, hogy kifejezi a megbízhatóságot, és a bölcsességet.

A két férfi energia a Nap- az apa szerep, a teremtő energia, és a Mars - az akaraterő, a harcos, a védelmező.

A Nap területe a testen a köldök és a derék rész.

A 3 részes öltöny tökéletesen kihangsúlyozza ezt a területet. A mellény a derékrésznél ér véget, és ha a két elülső oldal spiccben végződik, akkor még inkább a derékra hívja fel a figyelmet.

 
 

A 2 részes öltönyöknél, ha az ing be van gyűrve a nadrágba, akkor a derékrész automatikusan hangsúlyt kap, amit egy öv viselésével még „férfiasabbá” tehetünk, különösen, ha egy díszesebb csat a köldök felé irányítja a figyelmet



 



Ha a nyakkendő alsó része leér a hasig, akkor szintén a Nap energia területét erősíti, arra irányítja a figyelmet.




A Mars területe a testen a mellkas középső része, tetejére fordított háromszöget zár be úgy, hogy a spicce a szegycsont alatti résznél van, a felső két sarka pedig a kulcscsontok külső szélei.

   



A zakó hajtókája ezt a területet hivatott megerősíteni. Ha a fazon spiccbe végződik, a hegyes élek szintén a Marsikus energiákat erősítik.

A nyakkendőtű, ha a mellkasi részen van betűzve, a fém anyaga miatt szintén ezt a férfias energiát erősíti.

 


Minden fém dísz, gomb, kitüntetés ezen a területen növeli viselőjének a férfiasságát.

Ezért van az, hogy a nők bolondulnak az egyenruhás férfiakért, mivel hatványozott a férfiasságuk, legalább is az öltözet azt sugározza, hogy egy alfahímmel van dolgunk.

A vállak a Chyron területe, és azt szimbolizálja, hogy az illető mennyi terhet képes cipelni.

A férfi zakók válla szinte kivétel nélkül ki van tömve, így optikailag megnöveli ezt a területet és olyan benyomást kelt, hogy az illető hősiesen viseli az élet terheit, nem akar másokra akaszkodni.



Nem véletlen, hogy a zakók hónalj része úgy van kialakítva, hogy a viselője ne tudja felemelni a kezét.

Az úri szabók szerint a felemelt kéz a megadás jele, és egy „igazi” férfi soha nem adja meg magát.

A hónalj a Hold területe, ami a gondoskodó, befogadó nő energiája. A férfi zakó ezt a területet elrejti, nem engedi megnyilvánulni, hiszen nőies energiának nincs keresni valója egy férfi férfias öltözetén.

A Hold energiáinak a területe még a mellek, amelyek a férfiaknál nem szoktak előfordulni, de a zakókon lévő zseb a mellek területén tesz róla, hogy a női energia mindenképp fedve legyen.

A Szaturnusz a kitartás, a karrier, a hűség energiája és a kar, a kezek a területe. A férfi zakók ujja egyszerű és egyenes, mint a Szaturnuszi energia.

A csuklón az óra szintén a Szaturnuszi kiszámíthatóság, megbízhatóság szinonimája.

Az óra egy státusz - szimbólum! Az üzletemberek mindig egymás óráit nézik, milyen márka, mennyibe kerül.

 


A „klasszikus” öltönyöknél az ing ujja kb egy ujjnyira nyúlik túl a zakó ujjánál, így egy karikát alkot a csukló körül. Ez szimbolikusan Nap energiával ruházza fel az illető kezeit. Ha az ing mandzsettával díszített, akkor ez a férfias energia még jobban felerősödik.

 


A kezek mindig azt szimbolizálják, mi az, amit adunk a világnak.

Nos, melyik hölgy tudna ellenállni az előbb felsoroltaknak?

A férfiöltöny férfiassá, vonzóvá teszi viselőjét.

Képzeljük csak el a Maron 5 tagjait a Sugar című számukban, ahol öltönybe jelennek meg. Bevallom sokáig a nevüket sem tudtam, csak azt, hogy a szépfiúk… pedig öltöny nélkül nem is annyira azok…

De van még rejtegetni illetve mutatni valója a férfi zakónak.

A csípő a csábító nő, a Vénuszi energia területe.

A klasszikus öltöny a csípőt elfedi, nem engedi kidomborodni, nem ad teret a női energiának.

Hölgyek számára attól válik nőiessé eme férfias ruhadarab, ha a hossz a csípő felénél ér véget, és engedi, hogy ez a terület kigömbölyödjön a ruha alól.

Ha egy férfi zakó a csípő területén ér véget - ami sajna divatos lett manapság, annak van egy pici „feminin” hangulata.

Értem, hogy a nagy üzemi gyártásnál sokat jelent anyagiakban az a pár centi spórolás, de a felső ruházat azt jelzi, hogy a viselője mit akar adni a világnak.

Uraim, ha a nőiességükkel akarnak hódítani, ám legyen a csípő-zakó, de aki azt akarja, hogy férfinek nézzék, az figyeljen oda a zakója hosszára!

Egész más a kisugárzása a derékig érő felsőknek, mivel a derék kap hangsúlyt, ami a Nap energia területe, és az a vezető típusú férfi energiája - lásd torreádor, spanyol táncosok, Elvis Presley.



A frakk is ez hivatott hangsúlyozni azzal, hogy az elülső része a derékig ér.

De miért lett a frakk hátsó része jóval hosszabb az átlagos zakó hosszánál?

Azért, mert a combok területe a Jupiteri energia helye. A Jupiter a duhaj élet, de a bölcsesség, a felülemelkedettség energiája is. A frakk lelógó szárnyai ezt a területet szélesítik, hangsúlyozzák

 


Azok a zakók, melyek hosszabbak, a comb közepétől lejjebb érnek szintén ezt a területet, a Jupiteri életérzést erősítik.



Ahol véget ér a ruhadarab alja, arra a területre hívja fel a figyelmet, azt a területet erősíti.

Ha a viselet engedi kirajzolódni az adott test felületet, szintén ráerősít arra az energiára, ami arra a területre jellemző.

Amikor a ruha bővebb, elfedi az adott területet, akkor lekorlátozza azt az energiát, amit az adott terület áramoltat.

Ha egy zakó a térdeknél ér véget, akkor a Szaturnuszi energiákat erősíti fel.



Lábszár középig érő öltözet a Merkúrt áramoltatja, ami a kommunikáció, gondolkodás, üzlet.



Ha a bokáig ér a kabát, az Uránuszt erősíti. Azért van benne némi teatralitás valljuk be. Sok sztárnak ilyen a belépő ruhája, de a magán életben is különcnek hat az a férfi, aki ilyen hosszú zakóban jelenik meg. Lásd Mátrix…

 


Amikor olyan hosszú egy férfi felöltője, hogy a lába sem látszik, az a Neptunuszi energiákat hordozza. A Neptunusz a mesevilág képviselője. Idézzük fel a királyok portréit, ahol a ruházat uszályban végződött. Ugyan a király „kirakja” lábait, de a sok anyag, ahogyan a lába körül hullámzik. érzékelteti a Neptunusz misztikumát.

A neptunuszi ruhák jellemzője, hogy nem látni a lábfejet - sellő effektus.

 


Egy elegáns öltöny elengedhetetlen hozzá tartozója a nadrág, de ezt egy külön fejezetben tárgyalom.

Az igazi elegáns öltöny nadrágja egyszerű vonalú, igazából azt fejezi ki, hogy a viselője tiszteletet vár el a könyezetétől.

Amit derék alatt viselünk, azzal azt jelezzük, hogy mit várunk el embertársainktól, hogyan viselkedjenek velünk.

Az egyenes vonal a Szaturnusz energiája - hűség, tisztelet, kitartás.

Az élek a nadrágon a Marsikus energiát erősítik, így egy élére vasalt egyszerű vonalú nadrág viselője egyszerűen csak azt akarja a környezettől, hogy TISZTELJÉK FÉRFI MIVOLTÁT.

14. Lajos nadrágja meg egyértelműen azt mutatja, hogy viselője arra vágyik, hogy csodálják, hogy rácsodálkozzanak különcségére!

Ezt a mai napig kiváltja a viseletésel.

Az öltönyös megjelenés elengedhetetlen része az ingek és a nyakkendők, de ezeket külön fejezetben tárgyalom.

Természetese egy adott területét a zakónak még külön fel lehet tölteni kölönböző energiákkal.

Mást jelent a sálgallér, mást az állónyak, ahogyan a gombolás is mást és mást erősít, de ez is egy külön anyagot képez.

Végezetül egy kis teszt.

A ingujjak viselési módja közül, melyik a férfiasabb?

1, A klasszikus, begombolt

2, Lazán kigombolt

3, A felhúzott, redőzött

4, Felhajtogatott

   


 




A „klasszikus” a Szaturnuszi energiát áramoltatja, ami aszexuális.

A laza, a Merkúri lazaságot, ami androgén energia.

A felhúzott, redőzött a Hold energiáit erősítik, ami női energia.

A felhajtogatott karimát képez a könyöknél, ami a derék részt szélesíti, ami egyben a Nap energiáit erősíti meg.

A válasz tehát, a 4., mivel a férfi energiát támasztja alá, persze a képen látható modellnek nincs hiánya ebből, de azért egy beszélgetés során tudat alatt valószínűleg olyan módon fogja viselni az ingujját, amilyen módon hatni akar a partnerére.



  Copyright © 2006-2017 Leas.ws | All rights reserved.

Legyen a [leas.ws] a kezdõlapom!